Powered By Blogger

fredag 9 mars 2012

Äntligen!

Hejsan!

Jag börjar äntligen känna mig bättre och tror jag ska till stallet imorgon. Men vet inte om jag ska rida för min rygg som jag har problem med just nu. Men jag iallafall jätte glad att jag mår bättre !

________________________________________________________________________________

Imorgon ska jag äte hos Julia och Ida, sen ska vi se på Mello finalen! Ska bli mysigt ! ♥

________________________________________________________________________________

Pappa kom hem från Ishockyn precis och sa att det blev:

Malmö 0-1 Åskarshamn!

BU! Malmö kom igen nu då, skärp er!

Jaja, de var bara om någon undrade!

_______________________________________________________________________________

Nu lysnar jag på musik och kollar runt lite på datorn. Vad gör ni en kväll som denna, när det knappt finns något på tv:n???

________________________________________________________________________________

Här är ett av svaren från frågestunden som jag inte svarat på än:


Fråga: Har du någonsin gråtit över ett dåligt prov/läxförhör som dina föräldrar måste skriva på? <333333
Svar: Nej, men jag har varit besviken på mig själv!


Det får avsluta dagen!

Puss och Kram!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar