Powered By Blogger

onsdag 21 mars 2012

Busssssiiiiggg ponniii!!!

Tjena!
Igår kväll fick vi vårt bredband tillbaka! Jiiihhhoo!

I måndags var Diana extre busig. När jag bundit fast henne och precis var klar med att ta av täcket, började hon backa och försöka slita sig loss, vilket hon lyckades med! Hon började direkt gallopera mot padocken, jag hade riktigt tur med att i slutet av padocken stod där en tjej bredvid sin häst så ho viftade till med sitt spö så att Diana sprang in i padocken. Jag stod i början utav padocken och såg till så att hon inte sprang ut igen. Hon galloperade runt där inne och bocka och lite sånt. Till slut kom Krestina och när Diana lungnat ner sig och stod och betade gräs från andra sidan av stacketet, tog vi fast henne! Resten av tiden som vi sadlade fick hon stå i sin box! Men hon behövde kanske springa av sig för hon var jätte lugn när jag red henne, hon hoppade jätte bra!

Igår hade vi Nationella prov i ma och på del 1 blev jag klar efter 30min (av 80 min som var max tiden) 2:a delen efter 16 min ( av 60)!

Idag har vi studiedag och jag är sjuk, som vanligt! Jag börjar bli riktigt lack på det! Jag har inte mycket mer att skriva just nu, innan så bakade jag chockladbollar... mm ja de var typ allt för nu!


Någon mer som är sjuk?

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar