Powered By Blogger

måndag 12 mars 2012

Stallet!

Hejsan!
Jag har typ precis duschat efter stallet. Jag fattar inte att vissa inte duschar efter att dem har varit i stallet?! Jaja, när jag kom till stallet idag var det sååå fint väder!!! + Att det var till en början jätte lugnt. Vi gick ut och skrittade med teoribarnen i ca 20 minuter sedan hjälpte jag till inne i ridhuset. Jag åt Billys och drack vatten, om någon undrar? -.-!
Jag skötte Diana i mer än en timme ute i det fina vädret, hon var ovanligt lugn och mysig. Sen sa dem till oss att vi skulle gå in med hästarna för att det var för mörkt, när vi kom in var Diana. mycket mycket stimmigare och stod och sparkade mot alla som gick förbi! Stakars Diana, det var jätte stimmig i stallet! Hon var jätte fin när jag red henne men lite väll pigg.
Min stakars lilla tjej har fått svamp också ! =( !!

Vi hade markarbete med lite små hinder !

Gud vad sugen jag är på frukt!
Oh, förresten ingen som vet hur man botar hicka ?

Kram!


/Linda

1 kommentar:

  1. Hej, Linda det är Tove... igen men till nästa gång du får hicka så kan man hålla andan, dricka vatten upp och ner, eller äta det är de som brukar funka på mig. Skrämmas kan ske också funkar men inte på mig, min hicka blir bara värre:(. Ses i skolan. :D

    SvaraRadera