Powered By Blogger

lördag 4 februari 2012

Sammanfattning

Heej!!
Tänkte bara berätta lite om vad jag gjort idag.
Imorse så hoppade jag med Emilio! Han vägrade på alla förutom ett hinder, minst en gång. Men han var ändå jätte duktig! Men det var 12 grader minus när vi red, så "morrhåren" på hästarna blev istappar!! Jag trodde att jag skulle dö! Det var svinigt kalt idag! Egentligen skulle jag sköta Diana idag men det var alldeles för kalt för det! Får göra det extra på måndag!!!
Pappa hämtade mig och vi körde hem! Det fick bli varmchocklad till frukost.
Klockan: 13:30 var jag tillbaka i stallet, lilla-kort-kurs i en timme.
Sedan hem, äta nudlar och köra till Maria. Vi hade film kväll. Vi var totalt typ 8 st. Såg på en ganska bra film, kommer inte ihåg vad den heter.
Puss!

Bjuder på bilden!

/Linda

4 kommentarer: