Powered By Blogger

tisdag 14 februari 2012

Svar från frågestunden

Fråga: det pinsammaste som har hänt i stallet eller nån annan stans?
Svar: Humm, det var nog när min pappa kollade på fotboll och jag kom bakom honom och kramade ha, sen sa jag du är världens bästa pappa. Bara en sak! Han var inte min pappa, det var någon annan med en likadan jacka!
 
 
Fråga:Om du fick välja ett djur du skulle vara i en dag, vilket skulle det vara och varför???
Svar: Skulle nog bli en delefin för att simma runt i havet!
 
Fråga:Vilken sorts mobil har du? 4 eller 4s??? Snälla svara!!!! /Sofia
Svar:Hej Sofia! Jag har en 4s. Jag svarar alltid på frågor! =) <3
 
Fråga:Vilket är ditt favorit godis? Kram Natalie !!
Svar: Hej Natalie! Chocklad elller popcorn! Kram Linda
 
Fråga: Vad är din favorit mat?
Svar: Lax, kinamat, hamma gjord pizza, grekiskt och tacos!
 
Fråga: Hur många killar har du varit tam och vem???
Svar: Oj, det var en bra fråga! Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur många men ett mer serriöst. Killen heter ******!
 
Fråga:Vem tycker du är den sötaste killen i klassen om du inte svarar så kommer någon att hemsöka dig
Svar: Humm, alla killar är väll söta???... på sitt eget lilla vis! ... Som jag sa så svarar jag alltid på frågor!... På mitt eget lilla vis!
 
Fråga:  Vem är du kär i nu svara ärligt!!!!!!!!!
Svar: Jag är gift med Carolina, hehe!  Nej men just nu är jag inte riktigt kär i någon!
 
Fråga: Om en kille säger till dig att han älskar dig vad kommer du svara???? <3
Svar: Det bruss helt på vem??? Men om han är en bra vän så jag dig, som kompis <3! Jag menar att jag älskar alla mina vänner! <3
 
 
 
Oj, vad många undrar om mitt privat liv! Kom ihåg att det är bara att fortsätta komentera en fråga på vilket inlägg som helst!
 
 
/Linda
 
 

3 kommentarer:

  1. har du någonsin gråtit över ett dåligt prov/läxförhör som dina föräldrar måste skriva på? <333333

    SvaraRadera
  2. oj råka skriva på kommentarer istället =!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju där du ska skriva det! <3

      Radera