Powered By Blogger

fredag 23 december 2011

Fredag!

Hej! Då var det julafton imorgon, känns inte som det. Jag har inte kommit i riktig julstämning än, men det kommer kanske när man får paket? Idag hjälpte jag först mormor med att handla till imorgon. Sen när pappa kommit hem så åt vi smörgåstårta hemma hos farmor och farfar, vi fick en hel låda med paket av dom som vi ska öppna imorgon. När vi kom hem spelade jag och pappa bingo. Men innan runda 3 slocknade tv:n ! Så vi hann inte spela klart. Vf tv:n slocknade vet vi inte. Men alla våra andra tv apparater fungerade, så ja. Pappa sa då att jag skulle gå och lägga mig efter att jag somnat ett fler tal gånger i soffan. När jag sa att jag skulle fixa naglarna "hotade" han med att väcka mig kl 06:00, gäsp! Men nu ska jag och mina nya naglar sova lite ! /Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar