Powered By Blogger

onsdag 21 december 2011

Skolavslutnings dagen!

Hello!
Idag var de ju skolavslutning i St:andreas kyrkan. Dem andra åren när jag gick på ribban var de inte så roligt på vintrerna, men iår på slottis var det faktiskt ganska roligt. Alla som sjöng var jätte duktiga, asså WOW vilka röser dem har (!) Skolavslutningen började 11 och slutade ca 12 någon gång. Där efter gick jag hem och tog sedan bussen till triangelen ca 13:30. Jag handlade julklappar till: mamma, pappa, 2 av mina brödrar, Maya, Ida och Julia.
Jag åt på Mc donalds, en kyckling hamburgare med glass efter, typ nån ballerina pepparkaks grej.
Mamma hämtade mig vid 15-16 tror jag det var. När jag kom hem slog jag in julklapparna och busade med Grynet, min hund. Halv 8 kom pappa hem från jobb, jag och mormor följde med honom och handlade julmat. Mormor följde med för att julafton ska vara hemma hos henne. 
Jag och pappa presic ätit varsin macka, men nu dricker jag LOKA, som jag är så kär i ♥
Imorgon ska jag förmodligen träffa Julia och Ida så vi kan byta julklappar!

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar