Powered By Blogger

måndag 16 januari 2012

Det är inte bara skoj...

Hejsan!
Idag var jag istallet, ridlektionen blev inställd p.g.a. att Hanna, min ridlärare, blev på-sprungen. Av vem vet jag inte.(En häst asså.) Vi ska få ta igen lektionen någon annan dag men jag tycker jätte synd om Hanna, hur pass skadad hon blev vet jag inte riktigt. Så till alla er som säga att riding och hästar är bara att sitta på ryggen! Hur tänker ni??? För det 1:a Ridning är en riktigt farlig sport!
2, Det krävs väldigt mycket kunskap, mod och kärlek till hästarna.
Jag säger inte att alla ska gilla hästar eller att rida. Men att säga att det bara är trams, det är bara "onödigt"! Även om jag själv säger att tex. fotboll inte är lika roligt som ridin så är det mitt tycke, me jag säger inte att det är lätt!!! Så tänk innan du säger någonting!

Nu ska jag snart äta en macka och börja göra vid mig inför sängen!
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar