Powered By Blogger

tisdag 10 januari 2012

Första dagen!

Hello!
Idag var första skoldagen detta året. Somnade typ vid 11, halv 12 nån gång och vaknade kl. 4 och var pigg, kunde nästan inte somna om igen. Men till slut somnade jag om till kl. 6!
Skolan började:
08:00 med Franska, vi hade en tjej som vi ska ha i två veckor nu när Anna, min vanliga fransk lärare är borta.
08:50 Matte, gick ganska bra trots att min hjärna inte riktigt hängde med. Matte prov på tisdag!
10:00 Klassråd, hände typ inget !
10:50 No, tråååk.
11:50 Lunch, bläää
12:40 Sv, roligt vi var i aulan och vissa killar tramsade sig, Haha, ändå kul!
14:00 No-lab, usch! Inte roligt alls, och tröt var jag också!
Slutade 15:00!
Inte världens roligaste dag, typ men men !
Väntar på mail från stallet skriver mer om det när jag fått det!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar