Powered By Blogger

söndag 1 januari 2012

Veckans bild, info (!)

Veckans bild
Vad är det? Jag väljer ut en bild från din Blogg, som jag tycker är fin!
Hur gör du?  Du kommenterar med en länk där bilden som du tycker är fin finns! OBS: Om du kommenterar med din blogg-adress och ingen direktlänk till bilden, får jag lov att ta vilken bild jag vill på bloggen! Tänk på att inte ha kopieringsskydd! 
Men om jag inte har en blogg? Om du inte har en blogg och ändå vill visa upp dina bilder så skriv din mail-adress, så kontaktar jag dig inom det snaraste!

Tänk på att jag inte kan ha veckans bild om ni inte anmäler er! Och om ni inte blir veckans bild den veckan ni anmälde er, så betyder det inte att ni inte kan bli det dem andra veckorna!

OBS: DU MÅSTE SJÄLV HA TAGIT BILDEN!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar