Powered By Blogger

måndag 9 januari 2012

Snart är lovet slut...

Hello!
Snart är lovet slut, vissa kanske började idag. Men jag tänkte göra det bästa utav sista dagen! Just nu äter jag pankakor till frukost, nam nam! Vid 3 ska jag ta bussen till stallet. Där jag först ska ha min teorigrupp, som börjar kl 4-5, tsm med Carolina, har saknat hennne 7-kt mkt. Iallafall sen så ska vi äta och sköta Diana! Sen måste jag förmodligen göra vid den hästen jag ska rida, som jag ite vet vem än. Sen rider jag kl. 7-8, sen ska jag göra vid hästen och förmodligen hjälpa till med att fodra. Sen ska pappa eller mamma hämta mig! Hem och ducha och fixa skolväskan till imorgon. Sen får jag nog gå och lägga mig. Brusspå hur mke klockan är då.
Och imorgon ska jag gå upp vid  halv 7 *gääääsppp*

Vad ska du göra sista lovdagen?

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar