Powered By Blogger

lördag 21 januari 2012

Snö eller inte??

Hej!
Nu börjar jag bli trött på Skånes väder! Herregud, när det snöar så lägger det sig inte + så tycker jag att det är försent med snö nu! Vad tycker ni??
Föresten så sabbade dem bilderna, dem blev suddiga (mobil kamera)


Grynet ♥-2008
               Emilio ♥ -1998                                                                                           Diana ♥-2002

Mina tre bästa i mitt liv! 
Dem tre man alltid kan prata med i alla stunder.
När man är ledsen lika väl som när man är glad!
Älskar er alla tre så sjukt mycket!
Vad ska jag göra den dagen ni inte finns längre?? 
Hur ska jag kunna fortsätta?? 
Ni är allt jag har!


/Linda

1 kommentar:

  1. Gud vad söta blider speciellt den med Grynet ses Imorgån Linda

    SvaraRadera