Powered By Blogger

fredag 9 mars 2012

Fredag

Tja!

Idag är det fredag och jag är fortfarande sjuk, inte roligt alls! Jag har precis bakat Brownies, dem blev goooda! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det är så trist att bara sitta här hemma. Just nu har resten av klassen Idrott i skolan och jag bara ligger i soffan -.-! Nepp, nu vill jag bli frisk!

_____________________________________________________________________________

Ni glömmer väll inte att rösta ------->
på vem som du tycker ska vinna melodifestivalen och gå vidare till Eurovision?
Själv tycker jag att David är väldigt bra!
Röstingen avslutas imorgon kl: 20:00!

______________________________________________________________________________

Nu ska jag gå upp och kolla om där är något bra på tv.

Tips??


Puss & Kram!


/Linda


1 kommentar:

  1. Hej Linda det är Tove! Jag vet hur det är att vara sjuk i dag för det är jag också! :( Jag har verkligen jäääääääätte trååååååkigt!!! Jag har inte så mycket mer att säga (skriva) än att jag röstar på Loreen och Krya på dig! <3
    Ses //Tove :D

    SvaraRadera