Powered By Blogger

onsdag 7 mars 2012

Vad tycker ni om BB?

Tjena!
Igår och idag har jag varit hemma, det känns som att jag ska spy och är allmänt yr! Jag har lagt till en ny omröstnig i sidofältet på höger sida! Tänk på att du bara kan se det ifrån din dator och inte mobil =/ ;)! Men rösa!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men jag ska snart Hissa & Dissa lite sen får vi se vad som händer. Skulle igentligen va med Julia idag men det blir nog inget iomed att jag är sjuk. Blir iallafall en hel del inlägg på bloggen! Så kolla in hit på era raster eller om du oxå är sjuk!

Vad tycker ni om Big Brother detta året?
 Jag tycker det är gaska roligt att Hanna W är med. Men hon är som hon är ju. Jag har ju dissat henne innan för denna video:



/Linda!

1 kommentar:

  1. Asså jag tycker att hon är ju helt jävla sjuk!!!! Det finns svenska killar som är normala! Kanske inte dom som går i min klass de är ju komstiga men jag känner killar som är normala! Och det hoppas jag att ni också gör. //Tove

    SvaraRadera